Halo Reach

Svatozář herního světa je zpět, v té nejlepší formě se s svámi Bungie pořádně rozloučí.

halo-reach-reviews

Halo. Hráli jsme ho již mnohokrát. Jako Master Chief jsme objevovali krásy Halo, jako bažant u ODST jsme odkrývali tajemství v New Mombasa a společně s Arbiterem jsme nakonec porazili hrozbu Floodu. Dnes se vracíme na začátek tohoto vyprávění, na planetu Reach (počeštěně Cíl) a k dobám když se o Floodu ani o Halo vůbec nic nevědělo.

Jako člen Noble týmu, skupince elitních Sparťanů třetí řady budete chránit Reach před covenantskou invazí, dále bych ho nechtěl kvůli spoilerům rozvijet ale máte se na co těšit. Každý sparťan ve skupince má své charisma, své názory a svou specializaci. Během devíti misí si prolezete snad vším, letadly, tanky, pěšími misemi, vše se plynule střídá, stejně jako ve všech jiných Halo hrách. Ale co se týče příběhu, zde má Reach něco jiného – příběh není žádný epos o záchraně světa ale pravý opak. A celou dobu to tak na vás bude působit. Vše je zde drsné, temné a bolestivé. A to včetně první přestřelky s Covenanty, které již velmi dobře známe ale zde vás zcela překvapí a první střetnutí většinou skončí vaší smrtí.

halo-reach-armor-unlocks

Sparťani ukazují i lidské stránky a obličeje! Ty jsou velmi povedené narozdíl od starších dílů!

Covenanti jsou hlavně silnější a chytřejší. Obchází si vás, pečlivě uhýbají a nebojí se vás ani honit po mapě. Každej Elite zde by taky podle samotných tvůrců vydal za tři bruty z Halo 3. A to včetně grafické stránce kde jsou Covenanti temní, velci a děsivý. A mají mnohem více polygonů a všech těhle grafických featur.

To samé se dá říct o celé hře, tváře konečně vypadají k světu a bezproblému bych řekl, že jsou to nejlepší co dnes naleznete. A to platí i o nádherných scenériích s detailními texturami, s rozlehlými levely a nádherným pohledem do dálky – to za přítomnosti obrovského počtu nepřátel. Jediný co by se zde dalo vytknout je styl Halo. Není to žádná přeefektovaná mazanice ale vše je krásně rovné,čisté a elegantní. Záleží hlavně na hráči jak se k tomuto postaví a zda mu budoucnost podle Bungie bude líbit.

Všechny klade samozřejmě platí i o zvucích a o hudbě samotné. Zvuky jsou opravdu vrchol FPSek a vše zní minimálně o 10 tříd líp než v Halo 3 a hudba nevybočuje ze standartu série.

halo-reach-20100910090803473

Nová DRMka je prostě sexy!

Samotný gameplay je takřka totožný s minulými díly ale s jednou velkou změnou – schopnosti brnění a jejich různé využití. Sprint, armor-lock, jet-pack, to vše jsem již včetně nových zbraní popisoval v dojmech z bety. Ve zkratce – prostě super!

Samotná kampaň zabere od 7–12 hodin, záleží na obtížnosti, která je nevyšší v sérii a na rychlosti hráče. A celou tu dobu se budete královsky bavit. A pokuď kampaň dokončíte, můžete ji projet ještě s dalšími třemi hráči v coopu, kde každý hráč včetně hlavního hráče má svého unikátního sparťana/sparťanku. A pokuď vás ani kampaň nezabaví tak můžete přejít na multiplayer, který nabíýí tisíce hodin skvělé zábavy a pokuď ani to ne tak můžete svůj um předvést ve Firefightu, který si nyní můžete zcela přenastavit dle své vůle. Svůj um také mužete převést do editoru map, který je nyní pokročilejší a nabízí ke standartním 8 mapám (8 dalších ve Firefightu+forge world a v něm obsahujicí mapy od Bungie) dalších nekonečno různých variant.

Nejlepší multiplayer, hudba, singleplayer a hra všech dob!

ano

Komentáře

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Poslední komentáře