Červené mrtvé vykoupení

Red Dead Redemption udeřil jako blesk – desítkové recenze,miliónové prodeje, podpora vývojářů,hra roku. To vše se kolem téhle hry vytvořilo krátce po vydání. Má to ale všechno pádný důvod ? reddeadredemptionlogo

DOBRÉ VLASTNOSTI HRY

  • Grafika hry není sice při cut-scénách ve hře kdoví jaká ale při čistém gameplayi je to nádhera. Perfektní efekty, animace a hlavně nasvětlení. To je zde opravdu na špici.
  • Živý svět i přes to, že se jedná o divoký západ. Všude se něco děje a jakmile jednou zabloudíte, tak vám potrvá dlouho než se vrátíte – né kvůli velikosti světa ale kvůli tomu, že vás vždy něco překvapí. Tamhle máte úkryt banditů, tady zase je nějaký povedený side-quest a nebo támhle na kopci zloději popravují nevinné cestující. A to nemluvím o opravdu živé fauně, která si zde žije svým životem. Jeleni, vlci, medvědi, pásovci, to vše tu najdete.
  • Je to pořádný western. KONEČNĚ! Né že by bylo Call of Juarez nudné ale tohle je něco jiného, zábavnějšího! A má to prostě super atmosféru, já jako milovník westernu si tenhle svět náramně užil.
  • Hra má zabudovaný ENGINE z GTAIV a tak si užijete moc pěkné pády a reakce po zásazích. Každý výstřel vás bude bavit!
  • Zajímavý hudební podkres, jenž připomene klasiky westernu s harmonikou.
  • Střílení je zábavné a ovládání bezproblémové, ačkoliv ze začátku jsem s tím měl občas problémy.

ŠPATNÉ VLASTNOSTI HRY

  • Grafika při cut-scénách je hrozná, špatné textury jdou zblízka až moc vidět.
  • Při střelbě vidíte dráhu kulky, jako to je to nejhorší co sem mohli dat.
  • Příběh má své kvality ale tvůrci na něj moc talentu nemají – tady se vleče, tuhle pokračuje moc rychle a nebo nejzajímavější postavy většinou hra ignoruje a i ti záporňáci zde nejsou nic extra. A moc dobře všichni ví, jak právě důležité vykreslení postav ve westernu je a filmovým tvůrcům se to perfektně daří.
  • Herní doba byla kolem 15h a to není nějak moc na otevřenou hru, samozřejmě nesmím zapomenout na DLC a MP ale ani jedno z toho jsem nezkoušel.
  • Zvuky zbraní byli nahrané někde na tržnici – zní naprosto otřesně. Při westernu to má hulákat, né tohle „pif“ „pif“.
  • Nelogičnosti. Proč když pomáháte jedné straně tak proti vám stojí desítky nepřátel a když se pak přidáte na opačnou stranu čeká vás úplně ta stejná přesila ? Proč některé nelogické chvilky v příběhu jsou tak dementní až to zabolí ? (Viz. poslední mise v mexiku)
ksicht

Hlavní postava je sympaťák, ale jeho ufňukané story vás přestane bavit jakmile ho bude vyprávět desáté vedlejší postavě.

medved

Zabijet medvídky je super výzva, teda jen s nožem, jakmile vytáhnete dvouhlavňovou brokovnici – medvěd si ani neškrtne.

mesto

Města jsou úžasně živá, ale překvapí vás obrovská přítomnost mužů zákona. Jakmile začnete dělat nepokoje, začnou se objevovat na každým rohu.

ok

Není to špatné, ale ani nic tak super jak se všude píše.

Komentáře

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Poslední komentáře